Bröllopsbanken

Mallar till trycksaker, bröllopsbilder, texter till festprogram m.m.

fredag, juni 29, 2007

Hej!

Jag har själv fått surfa runt som en dåre bland massor av olika sidor för att hitta bilder, mallar och texter som vi kan använda i bröllopsbestyren. Tänkte försöka underlätta lite för er nu, genom att sammanställa guldkornen.

Så here it it - en sida med allt från bröllops-clipart till rim om äktenskapet. Jag kommer fylla på allteftersom jag springer på kul eller fina grejer. Du söker enklast genom att använda vänsternavigeringen, eller klicka på "Etiketter" för att se fler inlägg med liknande innhåll. Mycket nöje!

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Jag har en trist fråga men som känns lite viktig för mig innan jag vågar använda nåt i din fantastiska sammanställning (bra jobbat!). Hur är det med copyrighten?

5:11 em  
Anonymous Anonym skriver...

Hittade det här idag, det kanske kan komma till användning för någon:
http://www.skrattnet.se/kategorier/index.php?cat=7#sub112
Är personligen inte så mycket för dråpliga kommentarer om bröllop i festprogrammet men den del av telegrammen var lite roliga.

2:32 em  
Anonymous Anonym skriver...

Ååååh, tack för den här sidan! Den behövs!

7:34 fm  
Anonymous Anonym skriver...

Gud vilken bra sida! Toppen=)

1:56 em  
Anonymous Anonym skriver...

Ville bara tipsa om att Medborgarskolan i Göteborg och Skellefteå till hösten kommer att ha kurser i bröllopsplanering!

Sara

3:12 em  
Anonymous Ulrika T skriver...

Hej, jag är i stor behov av några fina dikter/verser/råd om kärlek som jag kan läsa i mitt tal till min väninna som gifter sig på lördag.
Jag vet att jag är ute i sista minut...

10:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home